De trui is erg goed van kwaliteit. Mooi borduursel! En hij zit erg lekker. Hoop dat hij goed blijft na het wassen....
I never received my sweater, and the way the company handled the problem was extremely disappointing.
The delivery carrier repeatedly failed to deliver my package, and despite my contacting Oxknit multiple times, I was continually told to wait for another delivery attempt. Days went by with no successful delivery and no meaningful resolution. I had already provided clear building access instructions and even contacted the carrier myself, but nothing changed.
What is most frustrating is that Oxknit ultimately never followed up with me or took responsibility for making sure I either received the merchandise I paid for or received an appropriate resolution. A customer should not have to chase an unreliable shipping company indefinitely for an order that the retailer was paid to deliver.
I liked Oxknit’s products and wanted to be a customer, but after this experience I will not order from them again. I also will not purchase from retailers that use YANWEN for delivery. Poor shipping is bad enough; failing to follow through with your customer when something goes wrong is worse.
We’re very sorry that your parcel was not successfully delivered and for the frustration this situation has caused.
We contacted the carrier multiple times regarding the delivery issue, but unfortunately, we were unable to receive a clear resolution from them. Since a chargeback has now been opened for this order, we’re no longer able to arrange a replacement shipment directly.
Our dispute team will continue handling the case through the bank’s chargeback process and provide the necessary information so the refund can be resolved through that channel. Please wait for the bank’s final decision and refund outcome.
We sincerely apologize for the inconvenience and the experience you had with this order.
I’m 5’9” and about 195, so after consulting the size chart I ordered a 2x. I like a looser fit, and am very pleased. The sweater is soft, looks well made, and just as cute in person as in pictures. My favorite thing is the texture on the dress and the black velvet of the cat. Sadly, it has been too hot to wear it yet where I am. It is a thinner knit than the men’s 1977 sweater I bought earlier, but I think that will work even better, since I live in a very hot area. The shipping took a while, but it came within the window listed in the website and was easy to track. Very pleased with my purchases. I will definitely buy again.
My first time ordering from this company so I was afraid the sweater wouldn’t be good quality, but it’s actually great! The design is adorable & seems well made. I do feel like it runs a bit on the small size, so size up if you like a bit looser fit.
I love the sweater and the fit is great, but the sweater I received is not black and white striped as noted, but instead navy and white striped. This is the reason I am only giving 3 stars as I had hoped for black snd white since the cat is black.
Thank you for your review.
We’re very sorry about the color discrepancy and completely understand how disappointing it can be when the item you receive does not match what you expected.
This issue was caused by a problem with that particular production batch. The factory’s monitor color calibration differed from ours, which meant some design details were not displayed accurately during production and led to the result you received.
We sincerely apologize for the inconvenience. We have already reported this issue to both the factory and our product team so that it can be corrected and prevented in future production.
Please feel free to contact our after-sales customer service email as well, and our team will be happy to assist you further with this issue.