To big also I sent email requesting a return label and no response
We’re very sorry for the frustration this situation has caused.
After receiving your return request, our customer service team did reply and provided several possible solutions, including the return address.
Since a chargeback has now been opened for this order, our dispute team will continue handling the case through the bank’s chargeback process and provide the necessary information so the refund can be resolved through that channel. Please wait for the bank’s final decision and refund outcome.
We sincerely apologize for the inconvenience and the experience you had with this order.
Wouwww superrrrrr
Their sizing is completely off. 3XL is more like a medium. When I asked for a refund, they only offered an exchange. When I asked for a refund once more they ghosted me. Do not buy. Salvation Army time for these two shirts.
We’re sorry to hear that you were disappointed with the sizing and your overall experience.
We do accept returns. However, we understand that international return shipping can be expensive, which is why we also offered alternative solutions to help you avoid that cost.
We’d also like to clarify that our sizing does not follow any specific country’s standard sizing, so we recommend checking the measurements listed in the size chart on each product page before ordering. If you believe the item you received does not match our size chart, please send us photos showing the actual garment measurements so we can review the issue carefully.
As all garments are measured by hand, a variation of approximately 2–3 cm is considered normal. For reference, 1 inch equals 2.54 cm. If the measurements are beyond this range, we will take responsibility for the issue.
Regarding the return request, we replied to your email on July 10 with our return address and return instructions. We’re very sorry if that message did not reach you successfully or was directed to your spam folder, but we did not receive a further response after sending those details.
Our return policy also clearly provides the return address and explains the circumstances in which return shipping costs are not covered by us. We always aim to be transparent and are sorry that your experience left you feeling otherwise.
I ordered a 4 xl and my son is a 3xl. It was still very small in him and you can’t return or exchange because it comes from China. I lost my money
Thanks for your review.
We are very sorry to hear this and sincerely regret that the fit did not meet your expectations.
We completely understand your disappointment. As fit can vary from person to person, the wearing experience may also differ. We would also like to kindly note that our sizing does not correspond to the standard sizing system of any specific country, so we recommend checking the size chart on the product page to help choose the most suitable size.
You may also contact our after-sales email at support@oxknit.com first. We will do our best to provide a suitable solution rather than having you return the item.
This is a well made and beautiful shirt. It is an updated but classic style. I love it!